Färga håret...

Nu ska det bli lite förändringar iaf.
Jag ska färga håret kopparrött.
Hoppas verkligen att det blir bra, Emelie tycker att jag ska färga det knall rött emn det vågar jag inte så jag börjar med koppar rött. =)
Ska lägga upp bilder sedan på hur det blev, om det nu blir någon skilnad =)

Har vart in till stan en sväng nu och fixat lite, har hunnit vara förbi Emelie också och kollat på hennes lilla kisse bebis, super söt är han lilla Leopold eller vad han nu hette.

Nu håller vi på att fixa en plats för vår rutschkana (vet inte hur det stavas men) som vi fått av min mormor och morfar, har även fått en gunghäst som jag ska måla till lite, ska även måla till kanan, ska försöka hitta på nått kul med den =)

Vi hörs kanske mer sedan.

Kommentarer
Postat av: Emily

Kommer säkert bli skitsnyggt. Väntar spänt på bilder.

2009-08-11 @ 15:54:53
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Pauline

ja nog hade det blivit bra med knallrött också, Rött är verkligen din färg iallafall. Jag blev då nöjd med min färgning. Tack så jättemycket =)

2009-08-12 @ 12:02:41
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Carina

vill se hur det blev.... Du är duktig på att skriva

2009-08-13 @ 07:07:16
Postat av: monster jessica

åhåå! Spännande hårfärg. Blir nog läckert tror jag :)

2009-08-13 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0