Vindelånäset

Efter det att vi kommit hem från Tärna var vi hemma å några dagar, eller rättare sagt fram till på Torsdagen.
Då åkte vi upp till stugan i Vindelånäset.
Där har vi vart tills igår.
Vi har åkt Snowbord, börjar gå ricktigt bra för mig nu.
Inte för att jag är duktig men jag akn då stå en liten stund på den ;)

Vi har vart på skoter turer och jag har fått se min morfars nya skoter.
Ricktigt nice var den.
Det är en -09:as Lynx Adventure.
Ricktgt fin är den.
Hur lyxig som hällst att åkamed på, man sitter i som värsta fotöljen och ordentliga handdag finns det med värmare i.
Och det är bara till passageraren.
Sedan är det registrerad för tre så man kan köpa en tillsats till den så kan man åka tre på skotern.
Ganska smart tycker jag.

Nej nu ska jag ta och kolla upp om våran förbaskade pelletspanna som inte vill funka som den ska.
Eller det är brännaren som inte vill funka.
kan lova att det är kallt i huset nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0