Tvär slut

Idag har jag som sagt fixat och donat lite här hemma.
Jag har dammsugat, plockat undan lite och jag har satt upp Kelvins hissgardin.
Sedan har jag även målat några krukor i silverfärg.
Målade även våra bruna trä hullor i silverfärgen.
Vart ganska bra.
Nu ska jag bara hitta några gardiner, skulle vilja ha ljusa gardiner nere i vardagsrummet men inte panel gardiner.
Är så less på dom.

Tezz har vart förbi idag också.
Hon for bara för ca 35minuter sedan.
Nu har jag gett Kelvin kvällsvällingen och lagt isäng honom.
Hoppas verkligen att han kan sova bra inatt.
Pannan är som ett tjorv för oss ännu så jag håller sten koll på den också.

Har suttit och funderat välldigt mycket idag på hur vi ska göra här i huset.
Trägolvet ska då få komma fram i hallen.
Det ligger plastmatta där nu men den ska bort så ska det slipas och fixas i sommar.
Sedan har vi t'nkt göra köket och matsalen mer enhetlig.
Vet inte ricktigt ännu hur vi ska göra det men det blir nog bra tillslut.
Kelvins rum skulle behöva målas om igen.
Man ser mönstret på tapeten som är under.
Sedan måste hallen uppe göras klar och det är hur mycket som hällst som ska göras klart men inte många ideér kvar.
Blir så less.
Nu verkar det finnas en till jobb öppning för mig så håll tummarna för att det går vägen! Vill verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hoppas verkligen du får något att göra snart. Att sitta hemma hela dagarna gör att man börjar må dåligt. Det är inte skoj!

2009-04-21 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0