Söndag

Igår kväll kom Hanna och Rickard förbi. Dom hade med sig Cissi och så efter ett tag kom det några fler kompisar till Erik. Vi satt och spelade Tjuv och Polis. Ricktigt kul var det fast jag förlorade. =)

Det vart en ganska sen kväll men trevligt var det och mycket skratt vart det! hahahahaha.


Imorgon åker jag till Sundsvall, jag hoppas resan kommer att gå bra. Ska försöka Skriva lite från mobilen om jag inte får någon tillgång till Internet. Jag gruvar mig ganska mycket för resan just nu. Det är MÅNGA mil att sitta själv i bilen. Suck Suck Suck. Har fixat så jag har med mig lite mat å så efter vägen. Kommer inte att ha tid att stann och äta någonstans så det kan ju behövas.

Nu har vi haft främande och har vart in till stan en sväng idag också. Vi var och hälsade på Larsa en sväng. Han ska vara barnvakt åt Kelvin imorgon en stund medans Erik är på massage.

Blir nog en tidig kväll om jag ska vara i sundsvall till klockan 13.00 imorgon.
Nu ska jag kolla upp resvägen en sista gång och skriva ut lite kartor för säkerhetens skull.

Ha det bra och sluta inte läsa nu bara för jag försvinner ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emily

Kör försiktigt!

2009-04-06 @ 08:03:51
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hola! Jag kör oftast via Bjurholm ut till Nordmaling för att komma till E4'an på snabbaste sätt. Sedan är det bara att köra på - raka spåret! :) Kör den vägen några gånger om året då föräldrarna bor i Hudiksvall, så den vägen kan jag - och den är alltid lika tråkig tills man kommer ut på E4an. ;) Kör försiktigt och Glad Påsk!

2009-04-07 @ 19:21:33
URL: http://nogg.se/amwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0