Söndag söndag söndag

Jaha ännu en söndag.
Idag har jag vart in till stan en sväng och träffat Emelie och så har vi vart på Dollar för att kolla om en skål till mamma.
Jag hittade en barn hissgardin till Kelvins rum för 20kr som martchar hans leksaks korg. =)
Sedan har vi flyttat upp skötbordet upp på toa.
Nu ryms det äntligen där då jag tagit bort hyllorna där inne.
Vart super bra.
Kelvin har fått måla en tavla idag också.
Ska fota den sedan.
Kanske inte är världens konstverk men han är ju bara 10månader så.

Nej nu ska jag tvinga Erik att ta av sig sina sockar, det är hål i dom så halva foten sticker fram emn han vill ändå inte släng bort dom.
Karlar. =P Hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh jag vill också gå på Dollar. Det är liksom affären för mig :-)



Tack för att du höll tummarna, det hjälpte!

2009-04-19 @ 20:06:26
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Pauline

TAck så mycket... ja det blev ljusare iallafall.

hahah jag såg det när jag komme förbi, men jag sa inget. tyckte det var "gulligt" med päran som stack ut. JA du alla karar är likadana, nästan.

2009-04-19 @ 20:09:23
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0