Räkningar och Deklaration

Idag har jag betalat mina räkningar. Suck, det är ju alltid lika kul. Sedan har jag även vart duktig och deklarerat! Är stolt över mig själv!

Har haft besök nu på morgonen också.

Kelvin har inte sovit speciellt bra inatt. Han har vaknat tup flera tusen gånger. Känner mig ganska sliten idag. Jag hade tänkt att cykla till stan idag också men dels är vädret inte lika bra idag och så vet jag inte om jag hinner. Jag måste in till stan och fixa några grejer först och så ska jag be Emelie klippa mig först också. Får vell se om det blir en promenad eller liknande ikväll istället.

Jag ska försöka fixa några bilder hit på Kelvins rum. Problemet är fortfarande vår jäkla dator som är så seg och gärna vill haka upp sig hela tiden då jag ska föra över bilder osv.

Nej nu ska jag ta och göra nå nytta så jag tar mig iväh någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0