Lördag? Eller?

Idag är det lördag men det känns som söndag.
Suck, blir helt dagavill när man är hemma hela tiden.

Hanna och Rickard har vart förbi en sväng idag, kanske skulle träffas ikväll en stund också.
Får vell se hur dte blir.
Erik kämpar för att få med sig Rickard på skid spåret också, låter inte vara helt omöjligt ;)
Heja Heja grabbar!

Idag måste jag försöka städa.
Har ingen motivation till det för tycker vårt hus ser ut som hej kom och hjälp mig i största allmänhet.
Finns så mycket jag skulle vilja göra i detta hus så oj oj oj.!

Nej nu ska jag snart åka in till stan också för att hämta slagborren som är hos Emelie och Robert.
Måste försöka få upp några hängare till Kelvin så vi kan hänga upp hans kläder också någonstans.

Vad ska n göra idag då?

Kommentarer
Postat av: Pallan

ja du den som de visste, måla färdig rummet kanske. om man ork. hehe jo sorry for the delay. Peder ska få börja laga maten i fortsättningen, då kan jag bara sitta och kommendera va han ska göra, skönt! näe så elak ska ja nog inte vara. han får diska och plocka bort i ställe;P

2009-04-04 @ 15:08:40
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0