Lämnat grejer och käkat glass

Idag har jag vart in till stan och skickat grejer med bussgods till jobbet som jag hoppade av ifrån.
Vart en del demo grejer osv så.

Sedan körde vi in till stan för att snabb träffa Emelie.
Vi tog oss en mjukglass.
Första mjukglassen för året!
Mmmmmummms!
Emma kom dit en sväng också.
Hon börjar vara rund om magen nu, kul kul, inte långt borta nu. =)

Vädret är helt underbart så nu ska jag ut igen, får se om vi ska ta oss en tur till Hanna och Rickards stuga.

Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: Emily

Åhh, mjukglass! Fan vad sugen jag blev nu! Vill också ha.



Idag har jag promenerat, städat, ridit två hästar och nu ska jag försöka få något i magen. Ikväll blir det glass och Greys. Gött!

2009-04-15 @ 17:53:03
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: olban

GUD vad gott med glass! Årspremiären är ju alltid godast! : ) Vad hände med jobbet egentligen? Hoppas du hittar ett nytt! Kram på dig!

2009-04-15 @ 19:49:00
URL: http://olban.blogg.se/
Postat av: Helena

Emma som i syster till Erik?

Ska dom ha en till?

2009-04-16 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0