Hemma igen...

Kom hem igår kväll strax innan 8 på kvällen.
Jag var ett tag på förmiddagen hos mormor och morfar, käkade lunch tillsammans och sedan åkte jag för att träffa pappa. Vi gick upp till honom en stund och sedan skulle vi in till stan en sväng, jag och pappa alltså.
Vi gick och kikade på Clasolssons eller vad tusan det nu heter och sedan träffade vi BrittMarie, pappas kompis.
Vi gick och tog en fika och sedan gick min parkeringstid ut så då slängde vi oss in i bilen och åkte till Lillebror i Vännes.
han bjöd på mat!
Ricktigt gott var det!
Tack för det Lillebror!
Jag saknar honom typ jämt då han inte är här.
Vår relation har blivt så otroligt mycket bättre än vad den var tidigare, förr bråkade vi gämt och nu är dte typ alldrig!
Efter vi käkat och så åkte vi vidare mot Lycksele.
Resan gick återigen välldigt bra, jag han till och med hem innan Erik och han låga LÅNGT före mig.
Men men, då ska ju han göra klart alla papper och så innan han får sluta också.

Väl hemma så plockade jag undan lite grejer och sedan så kom Bålhammar förbi en sväng.
Alltid lika kul att träffa han.
Han är så skojig, har bra humor! =)

Kelvin sov hela natten och sov ganska länge gämfört med vad han gjort i Umeå.
I förrgår vaknade han 06.30 och i går vaknade han 05.30.
Inte alls kul kan jag meddela er!

Igår gick han dock och lade sig vid halv nio och vaknade runt samma tid fast på morgonen.
Sköt att få sova lite, var ganska sliten igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0