Filmkväll

Ikväll ringde Emelie och frågade om hon kunde komma förbi.
Självklart fick hon det=)
Hon hydre med sig en film så vi såg en film om en tjej som blir utkastad från The Playboymansion och tar hand om ett surority hem istället.
Den var extremt pinsam men himla skojig!

Nu har hon nyss åkt och vi ska hoppa isäng.
Ska bli skönt att sova.
Känner mig lite konstig, mår nästan dåligt pga allt jag går och tänker på hela tiden.
Men men, ska skriva i min lilla hämliga bok ikväll så aknske jag kan sova sedan. ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jo Alice är också väldigt klängig och mammig just nu så det var bara att njuta när hon lekte!

2009-04-29 @ 09:31:37
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad tänker du på? Jobb och att du går hemma och blir galen?!

I know the feeling! Man måste ha sysselsättning annars blir man tokig!

Säg till Erik att ni flyttar närmare hit! Skit drygt att ni bor där borta i världens ände!

I loooove you! Puss! Vi har sol idag! :)

2009-04-29 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0