Bytardagar

Igår var det bytardagar på furuvik.
Självklart var vi där.
Det var super mycket folk där, trodde inte att det skulle vara sååå mycket folk trots alla varningar jag fått om det.
Detta var min första bytardag.
Hittade massor med grejer åt Kelvin och lite åt mig också.
Jag tvingade Erik att vara med också, fast tror inte att han tyckte att det var så hämskt som han säger.
Vi hade med oss Emelie dit också.
Sedan åkte vi och tog oss en mjukglass på stan.
Vädret var helt underbart!!!
Sedan när vi kommit hem cyklade Erik till Jonas för att skruva i tävlingsskotern som ska gå på torsdag i Tärna.
Jag och Kelvin satt hemma ett tag tills vi vart för uttråkade då hoppade vi på cykeln och cyklade först förbi Hnna och Rickard och sa hej och sedan vidare i byn.
Ganska skönt att cykla tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0